PDA

Zobrazit v plné verzi : Zasílání z UK

Gordon
25.07.2008, 09:21
Ahojte, jsem nováček na ebayi. Na anglickém portálu jsem si vydražil rovnou 3 věci. Chtěl bych se zeptat, zda vyžadujete od prodejců tracking number na sledování zásilky. Jak často se stává, že se zásilka ztratí? Díky za vaše rady.

marcela
25.07.2008, 17:22
ahoj. Na prepravu tovaru z UK ti môžem dať kontakt na SK Link č. 0044 784 006 10 53. Robia aj CZ. Ahoj

jm116
26.07.2008, 07:55
ahoj. Na prepravu tovaru z UK ti môžem dať kontakt na SK Link č. 0044 784 006 10 53. Robia aj CZ. Ahoj

Dle mých zkušeností půjde do "no name" přepravy (notabene u kupce s nulovým feedbackem) jen málokterý prodejce.

Gordon
30.07.2008, 13:28
aha, tak zkusit by se to snad mohlo, az nabouchám vic pozitivu. Ted mi zrovna dosla zprava, ze byl balik poslan pres International Airmail (+ trucking number), ale nikde nemuzu najit zadnou odpovidajici internetovou stranku, abych si mohl podivat, kde se balik nachazi. Nevite nahodou nekdo?

joe8
31.07.2008, 06:10
aha, tak zkusit by se to snad mohlo, az nabouchám vic pozitivu. Ted mi zrovna dosla zprava, ze byl balik poslan pres International Airmail (+ trucking number), ale nikde nemuzu najit zadnou odpovidajici internetovou stranku, abych si mohl podivat, kde se balik nachazi. Nevite nahodou nekdo?

klasicky by měl tracking number fungovat na stránce ČP :
http://www.cpost.cz/jetspeed/portal/media-type/html/user/anon/page/default.psml/js_pane/sluzbyonline,sledovanibaliku

Gordon
07.08.2008, 05:32
Diky za info. Jeste bych se chtel, jak se provadi doplatek pres Pay Pal - Ebay. Vydrazil jsem jednu vec, zaplatil i s postovnym uvedenym v aukci. Prodejce vask po me zada vyssi cenu postovneho, nez mel uvedenou v aukci

dayslypper
16.09.2009, 20:16
Doplatek na eBay přímo přes eBay udělat nejde.