Zobrazit v plné verzi : Zasílání z UK
Ahojte, jsem nováček na ebayi. Na anglickém portálu jsem si vydražil rovnou 3 věci. Chtěl bych se zeptat, zda vyžadujete od prodejců tracking number na sledování zásilky. Jak často se stává, že se zásilka ztratí? Díky za vaše rady.
ahoj. Na prepravu tovaru z UK ti môžem dať kontakt na SK Link č. 0044 784 006 10 53. Robia aj CZ. Ahoj
ahoj. Na prepravu tovaru z UK ti môžem dať kontakt na SK Link č. 0044 784 006 10 53. Robia aj CZ. Ahoj
Dle mých zkušeností půjde do "no name" přepravy (notabene u kupce s nulovým feedbackem) jen málokterý prodejce.
aha, tak zkusit by se to snad mohlo, az nabouchám vic pozitivu. Ted mi zrovna dosla zprava, ze byl balik poslan pres International Airmail (+ trucking number), ale nikde nemuzu najit zadnou odpovidajici internetovou stranku, abych si mohl podivat, kde se balik nachazi. Nevite nahodou nekdo?
aha, tak zkusit by se to snad mohlo, az nabouchám vic pozitivu. Ted mi zrovna dosla zprava, ze byl balik poslan pres International Airmail (+ trucking number), ale nikde nemuzu najit zadnou odpovidajici internetovou stranku, abych si mohl podivat, kde se balik nachazi. Nevite nahodou nekdo?
klasicky by měl tracking number fungovat na stránce ČP :
http://www.cpost.cz/jetspeed/portal/media-type/html/user/anon/page/default.psml/js_pane/sluzbyonline,sledovanibaliku
Diky za info. Jeste bych se chtel, jak se provadi doplatek pres Pay Pal - Ebay. Vydrazil jsem jednu vec, zaplatil i s postovnym uvedenym v aukci. Prodejce vask po me zada vyssi cenu postovneho, nez mel uvedenou v aukci
dayslypper
16.09.2009, 20:16
Doplatek na eBay přímo přes eBay udělat nejde.
Já jsem se s tím nyní setkal a peníze jsem odeslal přímo přes PayPal. Pokud ho máš propojený s eBay, tak tam je sekce platba eBay na výběr, ale platba za danou aukci je už uzavřená, takže se ti v seznamu nezobrazí.